Herbata reklamowa japońska zielona – polecane gatunki

Herbata reklamowa
Herbata reklamowa

Herbata zielona cieszy się w ostatnim czasie coraz większą popularnością, co związane jest z jej walorami smakowymi oraz właściwościami zdrowotnymi. Często to właśnie ona, zamiast jej klasycznej, czarnej odmiany, jest serwowana na spotkaniach branżowych. Przesyłka reklamowa zawierająca zieloną herbatę stanowi doskonały pomysł na upominek dla kontrahentów. Warto zdecydować się na zakup takiej, która zapakowana została w efektowną puszkę czy ozdobny woreczek z logo firmy. Dodatkowo, do przesyłki dołączyć można reklamowe słodkości czy kubek.Herbata reklamowa zielona japońska, którą upodobało sobie wielu smakoszy tego napoju to odmiana Sencha, która obecnie produkowana jest również w Japonii. Jej duża popularność związana może być z jej wysoką jakością oraz niską ceną. Jak podają statystyki, stanowi ona aż 80% produkcji herbaty w Japonii. Napój ten wytwarza się z liści wywodzących się z rozmaitych zbiorów, lecz najbardziej cenione są te pochodzące ze zbioru wiosennego, który zaczyna się 88 dni po przesileniu zimowym i kończy wraz z końcem maja. Proces fermentacji jest tutaj powstrzymywany na skutek sparzenia liści parą wodą. Kolejny etap to suszenie herbaty i jej zwijanie.

Kolejna propozycja to herbata reklamowa Bencha, która rośnie na tych samych plantacjach, co wspominana powyżej Sencha. Liście przeznaczone do produkcji tego napoju pochodzą z identycznych krzewów, lecz są zbierane później, a dokładnie – podczas drugiego zbioru herbaty Sencha. Są one bardziej mięsiste oraz grubsze. Sprawia to, że herbata ta zawiera mniejszą ilość kofeiny oraz substancji aromatycznych.

Najszlachetniejsza japońska zielona Herbata reklamowa to Gyokuro. Na 3 tygodnie przed zbiorami, plantację tej rośliny zacienia się specjalnie zbudowanym na tę okazję bambusowym dachem. Jego zastosowanie ma na celu powstanie większego nagromadzenia aminokwasów w liściach. Kolejny etap to selekcja liści i poddanie ich standardowej obróbce. Herbata ta posiada charakterystyczny, warzywny posmak, w którym wyczuwalne są nuty umami.